Fogyás

A fogyás összefoglalva szerintünk

A fogyás vagy testtömeg-csökkentés egy utazás, mely életstílusbeli változásokat és türelmet követel. De teljesen mindegy, hogy ez az utazás milyen sokáig tart, mindig meg fogod kapni a támogatást az Életmódtréneredtől, aki minden pillanatban képes ellátni téged megfelelő információval, hogy minél pozitívabb változást érhess el.

Kezdjünk hozzás a Fogyáshoz

A legtöbb embernek a fejében motoszkál az, hogy szeretne megszabadulni bizonyos testrészei zsírfeleslegétől. Tudta azt, hogy a felesleges zsírszövet megléte a has és a köldök körül sokkal több rizikóval jár, mint azon zsírfelesleg, mely a combokon vagy a fenéken van? Férfiak és az alma típusú elhízással rendelkező nők esetén a zsírfelesleg a has környékén jelentkezik, és ez a 2-es típusú cukorbetegség, valamint szív-és érrendszeri problémák előfordulásának magasabb rizikójával jár. A jó hír az, hogy ezt a felesleges zsírt le tudod adni, ha megfelelő változtatásokat viszel végbe az életstílusodat illetően, mint pl.: kevesebbet eszel, és többet mozogsz.

Életmódtréner tanácsok fogyáshoz

Figyeljen a kalória egyensúlyra! – Ha csökkenteni szeretné testsúlyát, akkaor kevesebb kalóriát kell bevinnie, mint amennyit naponta eléget. A heti 0,5-1kg testsúlycsökkenés biztonságos fogyást jelent. ; Fogyasszon megfelelő mennyiségű egészséges, sovány fehérjét! – A szárnyasok mellehúsa, a hal, a soványhúsok, a fehérjeporok, az alacsony zsírtartalmú tejtermékek és a növényi fehérjék segítenek a sovány izomtömeg megtartásában. ; Fókuszáljon az egészséges szénhidrátokra! – A zöldségek, a gyümölcsök és a teljes kiörlésű gabonafélék egészséges szénhidrátforrások. Az egészséges étrend szempontjából mindegyik egyaránt fontos, de inkább a zöldségekre helyezzük a hangsúlyt a testsúly-csökkentés érdekében. ; Figyeljen a zsírbevitelre, és fókuszáljon az egészséges zsírokra! – A zsírokban lévő kalóriák nagyon hamar összeadódnak ezért amennyire lehetséges, próbálja csökkenteni a zsírbevitelt! ; Kontrollálja az adagokat! – Ha túl sokat eszik, hiába választja az egészséges ételeket, nem fogja tudni csökkenteni a testsúlyát. Ha Önnél ez a probléma, először próbálja meg 20%-kal csökkenteni az elfogyasztott adagokat! ; Egyen rendszeres időközönként! – Az étkezések kihagyása nem jó stratégia testsúly-csökkentésnél. Az éhség csillapításához nincs szükség nagy adagra.

“51 éves vagyok. 120 kg felett volt a testtömegem, mikor elkezdtük az Életmódtréner által javasolt táplálkozási programot.

11 hónap alatt sikerült 21 kg zsírtömegtől megszabadulnom. Eközben a zsigeri területen lévő zsír is jelentősen csökkent, mely kedvező hatással volt a szívműködésemre és az érrendszerem állapotára. Izomtömegemet sikerült megtartanom. Sokkal fiatalosabbnak érzem magam.”

Sárosi János

“2009 őszére anyagcsere problémáim lettek, candidás lettem és híztam 12 kilót rövid idő alatt. Ekkor kezdtem a testsúlykontroll programját a Herbalifenak és 3 hónap alatt könnyedén megszabadultam ettől a plusz 12 kilótól, úgy hogy nem mozogtam semmit.

Fogyás: Lovasz_Vivien2Nagyon boldog voltam, így nem hagytam abba, aminek az lett az eredménye hogy egyre több lett az energiám, kiegyensúlyozottabb lettem és folyamatosan formálódott az alakom, centiben fogytam.

Másfél év programhasználat után a gyermekkorom óta tartó allergiám és asztmám teljesen eltűnt az életemből, azóta is tünetmentes vagyok.”

Lovász Vivien

Bejelentkezés állapotfelmérésre, tanácsadásra

Share This